Sunday 30 January 2011

Cabinet Veterinar Minivet Piatra Neamt

Clinica veterinara Minivet este semnul unei intelegeri profunde a relatiei dintre om si animalele din preajma. Cata vreme nu vom trata necuvantatoarele cu tot respectul si cu toata grija de care suntem in stare, nu ne vom bucura de frumusetea vietii si de misterele ei. Un caine ,o pisica sau o pasare sunt prieteni tacuti, egali in bucuria lor, puri si neconditionati in dragostea fata de stapan. Din pacate, adeseori stapanii nu stiu sau nu vor sa raspunda la fel, sau, si mai rau, manifesta dispret sau chiar violenta.

Minivet nu este nici policlinica, nici hotel pentru animale, nici adapost, nici infocenter. Stradaniile noastre s-au indreptat catre o clinica moderna, dotata cu aparatura de ultima ora, in care prietenii omului sa poata gasi tot ce au nevoie, de la profesionalism, tehnologie, pana la medicamente si, nu in ultimul rand, dragoste.  Am facut totul cu credinta ca Minivet va folosi si va multumi pe toti cei care s-au incredintat sa iubeasca un animal. Sper si cred in tot sufletul ca numarul iubitorilor de necuvantatoare va creste in fiecare zi, spre bucuria atator necuvantatoare care asteapta de la noi atat de putin: un semn de dragoste!

Informatii contact
Adresa: str. M. Viteazul nr. 34(Aleea Aurorei)
Telefon/Fax: 0233/224586
Mobil : 0732/009974- URGENTE
Mobil : 0721243400 - URGENTE
Program
Luni - Vineri 8.00-15.30  17.30-20.00
Simbata - Duminica 8.00-12.00

2 comments:

  1. buna ziua!

    am aflat din pacate prea tarziu de exixtenta dumneavoastra. cainele meu iubit a murit acum 2 zile din cauza presupusa a dilatatiei sau torsiunii stomacale. dac reuseam sa-i ofer serviciu de urgenta cred ca poate ar fi scapat.

    ReplyDelete
  2. Buna seara...am si eu o întrebare ,pisica mea a fost călcată de o masina in urma cu 2 luni...acum a rămas gestanta si nu poate sa fete...pui nu mai musca,banuiesc ca au murit dar nush cum sa o ajut sa ii elimine...

    ReplyDelete